Schoolgids

Aan de start van elk schooljaar publiceert Basisschool De Evenaar de nieuwe schoolgids voor het huidige schooljaar op haar website. Deze schoolgids is bedoeld voor ouders die nu kinderen op De Evenaar hebben én voor ouders van toekomstige leerlingen. U kunt er lezen waar onze school voor staat: onze prioriteiten, de zorg voor kinderen, de opzet van het onderwijs, over de werkwijze en de sfeer, maar ook over de onderwijsresultaten. Tevens staat beschreven wat van ouders wordt verwacht en wat u van de school kunt verwachten. Daarnaast bevat deze gids de nodige praktische informatie over het reilen en zeilen van de school.

Basisscholen in Heemstede verschillen steeds meer, in hun manier van werken, qua sfeer en in wat kinderen er leren. Scholen hebben verschillende kwaliteiten. Dat maakt het kiezen voor een basisschool in Heemstede steeds moeilijker. De informatie in de schoolgids kan ouders helpen bij het bewust kiezen van een basisschool.

We proberen met de schoolgids u een zo volledig mogelijk beeld te geven van het onderwijs op De Evenaar. Wanneer u echter vragen heeft, of het onderwijs zoals wij dat geven wilt ervaren, loop dan eens binnen en maak een afspraak.

Een afspraak kunt u maken door te bellen naar 023-5472737 of te mailen naar info@basisschooldeevenaar.nl

DOWNLOAD hier de Schoolgids

DOWNLOAD hier het jaarverslag