Hanne Verleun en Marjanne Severijnen

Groep 6 is een belangrijke groep die de kinderen op weg helpt richting de bovenbouw. De kinderen maken dit jaar voor het eerst thuis een werkstuk.
Ook in groep 6 werken de kinderen aan een spreekbeurt.
Twee leerlingen zijn vanaf deze groep vertegenwoordiger in de leerlingenraad, samen met twee leerlingen uit groep 7 en twee uit groep 8. In groep 6 krijgen de kinderen huiswerk mee voor topografie en de zaakvakken. Dat is spannend! Hoe plan je je middag, als je naast je voetbal- of hockeytraining ook nog de provinciehoofdsteden van Nederland uit je hoofd moet leren? En hoe leer je dit nu op de beste manier? In groep 6 krijgen de kinderen antwoord op al deze vragen. Groep 6, een gedegen voorbereiding op de bovenbouw!

Marjanne Severijnen en Vibeke van der Neut

Groep 6 is een belangrijke groep die de kinderen op weg helpt richting de bovenbouw. Ook in groep 6 werken de kinderen aan een spreekbeurt. Twee leerlingen zijn vanaf deze groep vertegenwoordiger in de leerlingenraad, samen met twee leerlingen uit groep 7 en twee uit groep 8. In groep 6 krijgen de kinderen huiswerk mee voor onder andere topografie. Dat is spannend! Hoe plan je je middag, als je naast voetbal- of hockeytraining ook nog de provinciehoofdsteden van Nederland uit je hoofd moet leren? En hoe leer je dit nu op de beste manier? In groep 6 krijgen de kinderen allemaal antwoorden op deze vragen. Groep 6, een gedegen voorbereiding op de bovenbouw!