Social Schools

Communicatie tussen de ouders en de school vinden wij van het grootste belang. Om u zo snel en zo direct mogelijk te informeren over de activiteiten en ontwikkelingen op en rondom de school maken we gebruik van Social Schools. Hierdoor kunnen we u via e-mail bereiken. Om u voor deze dienst aan te melden, ontvangt u een activeringsbrief van de leerkracht. Met deze activeringsbrief maakt u een account aan waarop u meerdere personen kunt aanmelden, zoals (ex-)partner, grootouders, enz. Het is de verantwoordelijkheid van de ouders om ervoor te zorgen dat de personalia inclusief telefoonnummers up-to-date blijven. Door de Social Schools 3.0-app te downloaden op uw mobiele telefoon of tablet kunt u ook op die manier de informatie van Social Schools ontvangen. Social Schools biedt de school en leerkracht de mogelijkheid om in een beveiligde omgeving binnen de groep beeldmateriaal te delen. Wanneer u niet wilt dat er foto’s van uw kind(eren) in Social Schools worden geplaatst, kunt u dit aangeven in uw account bij tab Toestemming.